simyacı **Arkadaşlar PES 6 da aynı pc de 2 kişi nasıl oynanıyor bilenler varsa yardım lütfen ben o kadar kurcaladım bulamadım**
neocan beyler bende aynı sorunu yaşıyodum ama Fructoser ile beraber çözdük. Şimdi Başlat->Programlar->konami->proevulationsoccer6->setting e giriyosun karşına çıkan ekranda game pad ayarlarını player1 değil player2 ye yaparsan sorun çözülür.
simyacı Orjinal Mesajı Yazan: neocan beyler bende aynı sorunu yaşıyodum ama Fructoser ile beraber çözdük. Şimdi Başlat->Programlar->konami->proevulationsoccer6->setting e giriyosun karşına çıkan ekranda game pad ayarlarını player1 değil player2 ye yaparsan sorun çözülür. Teşekkürler bende denedim settingden senin dediğin gibi player 2 ye ayarlayınca oluyor