Merhaba arkadaslar benim kafama bir konu takildi ben normal oyunda kendi takimima boyle en iyi oyunculari transfer ettim ama internette direct ip le oynadigmda transfer ettigim hic bir oyuncular yok takimin kendi normal oyunculari cikiyor acaba oyunun kendisimi boyle yoksa degistirebiliyormuyuz??