ilhanc80 Arkadaşlar Fifa 2007 Tr Spiker Ne Zaman Çıkar..? Bilgisi Olan ARkadaşlarım Bİr Fikir Yürütebilirmi SAbırsızlıkla Bekliyoruzda :P
ЦОĿKÁИ sound master 07 gibi bir program çıkmadan çok zor ama oda bir iki haftaya çıkar.. çıkarsa Geche den yeni bir spiker bekliyorum:)
tevfik92 pek beklemeyiz bnce oyun çıktıktan kısa bi süre sora bu kadar yama yapılıyorsa türkçe spikeride gelir diye düsünüorm;)
emany **hiçkimse ben yapıcam diye çıkmaz ortaya çünkü zahmetli ve sabır isteyen bir iş ama bir bakmışsınız birgün spiker çıkıvermiş :)**
cmc Ne istiyorsunuz şu fifanın spikerlerinden anlamıorum, adamların ingilizceleri iyi ve anlaşılır... :confused: zaten Türkçe spiker güzel durmuyor.. :(
oguzhanunal Ben Fifa 06 için, Sound Master 06 programı ile yapmıştım. Şimdi Sound Mater 07 programı gerekiyor. Bulan olursa bana linki yollasın, ben yaparım. (oguzhanunalgs@mynet.com)