narcotik İlk formamı yaptım fakat oyuna aktadığımda gönderme hatası vererrek oyundan atıyor valla nasıl yapcam şunu bi türlü anlamadım işte ilk formam valla nasıl yaptığımı ben bile bilmiyom :D
Wedo_R_ yannış tamplate kullanmışsın bu 06 için benim konumda 1. sayfada boş tamplate var onları kullan.
ЦОĿKÁИ http://soccercenter.net/Index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=72261 burdan FIFA 07 formasında neyin nerde olduğunu öğrenip daha iyisini yapabilirsin ilk formada kimseden mükemmel birşey beklenemez ama iyi bir başlangıç olması dileklerimle..