DjALieN Haftalardır bekliyorum, fakat bir türlü bulamadım.. Çıkıp çıkmadığını nereden takip edebilirim? teşekkürler
spacemonkey Creation Centre 07 Beta (Deneme) cikti. Fakat herkes download edemiyor. Emaillerle dagittilar. Simdi lokallestirip degisik dillere ceviriyorlar. Anormal basarili bir olay cikacak ortaya. 1 haftaya gelir.