UMUTLU brky 15 ben katılmak isityorum bana msn adresimi bıraksam haber yolllarmısın msn adresi : umutlu_1994_1907@hotmail.com
blackfou ya bi bakarsan sevinirim. david villa hareketinde yukarı tuşundan çektikten sonra shiftten de çekiyomuyuz. bi o hareketi yapamıom da
hector_el_father bide abiler oyunun girişindeki introda bazı müthiş hareketler var.mesela ronnie orta açıyo messide rövaşata çakıyo ya o tarz şeyler.onları açıklayan yok(galiba)yapabilen warsa söyleyebilir mi?(acil)