Eyvallah beyler ;)
Orjinal Mesajı Yazan: engin
süper bir çalışma çok teşekkürler...dostum bu arada bişiy sorayım bunların hepsini sen kendi emeklerinle mi buldun deneye deneye mi? Ben ne kadar denediysem deneyeyim bişey bulamamıştım da...
Evet hocam kendim pracitce de tamamı kendime ait ;)
Orjinal Mesajı Yazan: tolga_us
Selam RoNaLDo7_17.. Sundugun calisma cok basarili cok sagol. Benim bi sorum olcak sana; bu calismanin Playstation 2 versiyonu da yapman mumkun mu? Yapabilirsen ya da bir bilgin varsa sevinirim. Sundugunn hareketler cok guzel ve onemli hareketler. Playstation 2 icin de mumkunse sevinirim.
Mesajini bekliyorum.
Tabi ki tüm bu hareketleri PS de de yapmak mümkün fakat bunu hazırlayabilmem için PS de fifa oynamam gerekiyor bu da pek mümkün deil ;)