arkadaşlar ddt uzantılı dosyayı /program files/sportsinteractive/football manager 2007/data/db/700 klasörüne atın... bu dosyalar gerçekten çok işe yarıyor ve oyunu kasmıyor fm 2005 ten beri kullanıyorum ve memnunum ,herkese tavsiye ederim.... iyi oyunlar