Bu taraftar büyük başarıları hakediyor ama suç Tiganada ve birazda yönetimde. Tigana adam gibi bir ilk 11 kurup korkmasa hiç bu başarısız sonuçlar gelmez. Yönetim elinden geleni yapıyor başarı için ama sözleşmelerde okadar büyük hatalar yapıyorki istesede kovamıyor ve çok para kaybına uğratıyorlar kulübü.
*devotee imzanı sevdim ;)*