Yenikken cevirdigimiz bir Konyaspor maci var bu sene.
Bugun okulda toren falan vardi, yuruyus yaptik Vatan Caddesi'nde. Eger ustumde okulda kiyafetleri falan olmasaydi giderdim de, kasar dedim simdi. Ayakta kundurayla ziplamak pek hos olmaz :)
Simdi gitmedim diye rahat yeneriz Allah bilir :)