YAw Bu Pes6 Kontorl Ayarlarını Oyun İcinden yapmak cok zor.Setting Kısmından Ayarlayabiliyorsun.Ancak Esas L1 En Krtik Tuş Space Tuşu Ben bunu Secemiyorum.SAnki Pes6 Yapıcıları Space Secmemememiz icin oyuna Spcae ekletmiyor.Ben Bunu Nasıl Aşarım Yaw Yardımlarınızı bekliyorum.Benim İcin Cok Kritik Bir Tuş