arkadaslar bendeki oyun orijinal almanca
siteden taraftar seslerini yükledim ve spiker ingilizce oluyor
cd den tekrar audio.big dosyasini data audio ya attim mi tekrar spiker almanca oluyor ama bu sefer de taraftar sesleri cikmiyor
simdi ben spikeri almanca hem de taraftar seslerini nasil bir aradar kullanabilirim ?
saygilar