Orjinal Mesajı Yazan: negemezsin
arkadaşlar en keyıflı yanı onlıne oyundur spor oyunlarının. PES5 de bunu cok guzel yasadım ama pes5in oyun ıcerigi ve lig turnuva anlayısı kıt. Fifa bunu pc ye karsı oynanırken cok super yapıyor. Peki orginal oyun alırsam online oyun oynaya bilirmiyim fifada? ayrıca duyduguma gore onlıne oyuna girebilmek ıcın cozunurlugu 800x600 yapmak lazımmıs maximum bu dogrumudur ? online oyun tadını tadan varmı fifa 2007 de sıstem nasıl anlatılırsa sevınırım.
almanı tawsiye ederim ben aldım çok memnunum ayrıca interactive leagues seceneğide super olmuş.
çözünürlüğü düşürmene gerek yok ben offline da oynadığım ayarlarla online oynuyrm.
balantı hızım 1024 kb onemli olan da bağlantı hızı.