Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Hakem'de belli. Pek frikik atamayiz.
Ve dedigim cikti. Alex'e 2 kez ceza alanina yakin faul yapildi sonunda adam hakli olarak isyan etti. Macin sonlarina dogru cok pislik yapti. Helal be Deivid'e. Iyi yaniltti bizi. Gerci topla fazla bisey yapamiyor ama ceza alani oyuncusu. Insallah güveni yerine gelmistir. Ama Kezman gelince bakalim kim oynicak.
Defansimiz dökülüyor.Ilk golde en büyük suc Edu'nun, sonra cocuk gibi calim yiyen Lugano'nun, bide Volkan'in. Rüstü hayatta yemezdi.
Bu Zico ya haftalarca ayni kadroyla cikar yada b*kunu cikarir. Deniz deli ediyor beni. Aurelio gibi adam disarda kalirmi? Tümer haftalardir yedek, dün dedesi ölmüs bugün ilk onbirdeydi cok durgundu. Appiah'i 2 hafta dinlendirse iyi olacak.
En güzel oynayan bence Ugur Boral'di. Cok hosuma gidiyor.