tuş ayarlarını değiştirmek için; oyunun kurulu olduğu dizindeki settings dosyasını açın , keyboard a gelin , sağda ve solda tuşları değiştirmek için kutular var , başında işaretler (R1,R2,üçgen gibi..) var onlara tıklayın , "push any button" yazısı geldiğinde istediğiniz bir tuşla ayar yapabiliyosunuz. iyi oyunlar... :cool: