Roobydal arkadaşlar öncelikle deamon tools ve KRKSecurom Loader 1.2 programlarını edinmeniz gerekiyor. sonra yüklediğiniz pes6.mds dosyasını deamon tools mount image seçiyorsunuz sonra KRKSecurom_Loader_1_2 programı çalıştırıp pes6.exe seçiyorsunuz hepsi bu kadar
skiptomylou Ben yapıyorum ama aşağıdaki hatayı alıyorum... :( Sanırım crack dosyası olmadığı için oluyor...
skiptomylou Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Ekran kartı sürücüsünü güncelle arkadaşım.Arkasından Direct-X sürümünü de.. Yok hocam hala aynı sorun var..:( Crack varsa alabilirmiyim,birde öyle deneyim...
capitol bende dvd var.Daemonla kurdum içinde crackide vardı hani şu hide -restore olayı.Sonra çalıştırdım.Başka bir programa ihtiyaç duymadım.
S n i p e r **Ardakadaşlar Oyunun No-CD Crack Dosyası var ama Burda Paylaşamam Yasak İice Araştırın Nette deamona ihtiyaç olmadan direk giriyo oyuna **:)
cracks crack'i buldum.ama oyun daha yok elimde:D az sora rapide atcam crack'i akşam isteyenlere msnden verebilirim.msn imzada var.profilime bakarakda edinebilirsiniz.
rizaa13 dostum ben oyunu kurdum ama hep hata veriyo.gonder gonderme hatası cıkıyo hep.nedendir.? procyon u da kurdugm dzindeki PES 6 exe yi seçiyorum ama olmuyo yınede
sethcohen slm arkadaşlar yardım istiyorm acil,pes6 crack dosyasını arıyorm internette ama bitürlü bulamadm :( benmle paylaşabilcek birileri varsa minnettar kalırm..ayrıca pes6 internet üzernden oynayabilmem için bilgi alabileceğim birisi varsa yardım etsin lütfen :(