Beyler (özellikle ANKARA'da oturanlar). Elde olmayan nedenlerle www.sendit.com'dan sipariş ettiğim orjinal PES 6'yı satacağım. Henüz gelmedi (ula bide gelmezse vay halimize) ama geldiğinde oyunu hiçbir şekilde açmadan isteyen arkadaşa vereceğim.
Fiyatını şu şekilde öğreneceğiz: Garanti PARAMATİK'e gideceğiz, sendit'in benden ne kadar çektiğine bakacağız. Ben aynı parayı sizden alıp yine PARAMATİK'ten hesabıma yatıracağım. Anlayacağınız alışveriş için benim kredi kartımı kullanmış olacaksınız.
Eğer ilgilenenler varsa ORJİNAL OYUNU geldiği gün verebilirim. İlgilenenlere MSN adresim: haviconi@hotmail.com
Benimle irtibata geçen arkadaşlara, çalıştığım kamu kurumunun adresini de veririm. İsterse işyerime gelir oyunu orada teslim ederim ve birlikte Garantinin ATM'sine geçeriz. Ödeme işlemini yukarıda söylediğim şekilde yaparız.