1.pilot takım
2.oyuncu-menajer ilişkileri
3.medya-menajer ilişkileri(maçtaki penaltı,ofsayf,kartları maçtan sonra sormaları gerçekten çok güzel)
eksik olarak çok fazla sakatlık ve kart oluyor,kart sorununun official patchde düzelecegini tahmin ediyorum,sakatlık ise geçen sene bizi çok ugraştırdı,ama ne kadar kötü olsada oyundan vazgeçemiyoruz,umarım sakatlıkda düzelir yeni versiyonda
çok sevdim ben bu seneki oyunu..oynamayan,almayan varsa oyunu kesinlikle tavsiye ediyorum