Oyunu az önce kurup oynadim sadece 1 mac yaptim ama oyunun we10 la alakasi yok.
Oynanabilirlik en üst seviyede (FIFA ile kiyaslanamaz bile) Zirt pirt faul yok:)
Oyuncular kendilerini daha guzel yere atiyolar :D Seyirciler bazen islikliyor ..
Sutlar ve paslar gelistirilmis ..
Spiker cok guzel. Oyuncu sut cekerken oyuncunun ismini söylüyor
Ve Oyunda bazi transferler eksik
Alman takimlarinin transfer ettigi oyuncular eski takimlarinda (Sorin vs..)
Fenerbahcede Servet,Gurhan,Zafer,Luciano,Mahmut hala duruyor ve Kezman Deivid Edu yok.
GS de Heinz duruyor...
He bide merak edenler icin korsan oyunla Online OYNAYAMIYORSUNUZ.
ve Birkac ss :)



