beyler ben ceza alanı içindeyken ortadaki vatandaşa orta açmak istiotum çok az basmama rağmen ceza sahası dışına açıyor ortayı..kısa mesafeli orta nasıl accam.bide içerideki adam fake yaparak ceza sahasına hangi tuslarla girer??
yardımcı olursanız sewinirimm