- Arkadaşlar bu İspanyada gerçekten de böyle 25 futbolcuyu mu kadroya alıyorlar.Öyleyse neden hepsi 1-25 arası numaralandırımıyor.Mesela messi 30 numara??? Bunu kaldırabilirmiyiz?
- İtalyada gerçekten de her sene 1 tane mi AB dışı futbolcu almak serbest.
- Türkiyede neden kiralık gönderdiğimiz oyuncular da yabancı statüsünde.Gerçekte böyle deil.
- Arjantin ve Brezilyadan neden 18 yaşaltı futbolcuları alamıyoruz?
Bu soruları merak ediyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.Teşekkürler.