maestro_erthe Oyun çıkalı ne kadar oldu ama hala türkçe yaması çıkmadı.FM 2007 yamaları dolup taşıyor.
F9.Torres harbi ya her yerde bu türkçe konusu tartışılıyo inşallah cm 2007 nin türkçe yaması çıkar, çıkarsada ben size burda linkini veririm.