genel olarak facelerde çok fazla keskinleştirme var göz yapımında sorunlar var ctrl t den gözleri yapmak çok kolay oluyo öyle dene bide facelerde burun bölgesiyle oeditte hiç uğrasmıyon sanırım burunlar kötü genelde faceide kötü gösteriyo bunları düzeltirsen baya süper olur tebrikler dostum eline sağlık