Ron4LdiNH0 Alıntı: Orjinal Mesajı Yazan: _ronaldinho_10_ Adebayoru yapar mısın? Yarın uğraşacağım bitirince koyarım buraya Kardeş Adebayoru hala yapmamışsın bi Adebayora el atsan diyorum
CaSSiNi_ Orjinal Mesajı Yazan: _ronaldinho_10_ Alıntı: Orjinal Mesajı Yazan: _ronaldinho_10_ Adebayoru yapar mısın? Yarın uğraşacağım bitirince koyarım buraya Kardeş Adebayoru hala yapmamışsın bi Adebayora el atsan diyorum Adebayora el atacam da kaliteli bi resmini bulamadım henüz:)
CaSSiNi_ **Pek olmamış çünkü foto kaliteli değil ben de fazla iyi bi şey çıkaramdım o yüzden koymadım face buraya ben kaliteli faceler yapınca koyuyorum buraya;)**
LuNaT1C gözler orantısız,ağızı sağ tarafa kaydırman lazım abi:) bunlar dışında benzerlik olsun vs. gayet iyi eline sağlık
CaSSiNi_ Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Bu adamı yeni aldıkta, ben tam bilmiyorum gerçek suratını. Bu kadar tipsizmi ya bu herif:P Benim yapımım kötü olabilir gerçek fotosunu da koyayım:)