DVD'den oynuyorum. Ekran kartım Geforce FX 6600. Manager Modda, Turkiye ligini oynarken saha çimleri sarımsı. Oyun gayet guzel oynanıyor. Ancak, maçın devre arasında futbolcu degiştirmeye gelince seçeceğim futbolcuların üzerine gelemiyorum. Ya bir alttakine veya üstteki futbolcuya gidiyor imleç. 7-8 defa denedikten sonra seçilecek futbolcuya getirebiliyorum imleci. Ayrıca, pozisyon tekrarlarinda devamlı bir video görüntüsü yok. kesik kesik bir görüntü veriyor. Bütün bunlar nedendir ? Yardimci olursaniz sevinirim.