cy1976 pes5 de olan problem 6'dada devam ediyo, 1600*1000 çözünürlükte 60 hz oyunu oynarken grafikte yırtılmalar oluyo bunu çözmenin bi yolu varmı acaba?
danielmarcos V-Sync (Dikey eş zamanlama) ı ekran kartının grafik ayarlarından açman gerekiyor.Bu oyunun problemi değil 60 hz. de V-Sync'ı açmak gerekiyor.