Arkadaslar bir sorum olcak öncelikle ricam bana saglam calısan 1ispanyonlca link verilmesi.bnm pes6 ispanyolca.bunu rica etmiştim zaten arkadasımızdan.ikinci ise lütfen bir ALLAH kulu tek tek anlatabilirmi rar doyası icindeki dosyları masaüstüne cıkarttıktan sonra ne yapacagız? her kafadan ayrı 1ses cıkıyor.maf oldu güzelim oyun yaw :)