Gladyator_Gs
TÜRKÇE'YE ÇEVİRDİM
oyununuzun versiyonunu anlamak için tek çözüm yolu var:
Norveç'te yaşadığımdan beri galiba bende Norveççe versiyonu vardı ve oyunu burada aldım, yani bu UK versiyonu olma durumu değildi. Ayrıca Norveççe versiyonuna sahip olan Filipinlerde'ki bazı insanlar vardı.Yani bunu yapın:
Kayıt defterine (registry) gidin (BAŞLAT...ÇALIŞTIR...regedit)
Buraya gidin:
HKEY_LOCAL_MACHİNE\SOFTWARE\EA SPORTS\FIFA 07
"region" un ("alan"ın) altında olacaktır.
Ayrıca, yamayı kurmak için FIFA 07'nin temiz bir kurulumunu hazırlamak zorundaydım ! Bunun yardım edeceğini umuyorum!
İpuçları için teşekkürler, şimdi Norveççe versiyonunu indiriyorum (registry'deki region'u (alanı) buldum), Kuzey Amerika'da, Arjantina'da yaşamama rağmen.
*DÜZENLEME*: Çalıştı!!!!! Size çok teşekkür ederim!!!!
yukarıdaki yazı
ARKADAŞIMIZDAN ALINTIDIR
orda yazdıgı yolu izleyin region a tıklayın benim versiyon Eastern miş ben onu yükledim ve oldu kolay gelsin