Arkadaşlar baştada belirtiğim gibi p4 3.0 64bit 6800 ekran kartı 1024 ddr 533 dediğim gibi hyundai 19" 3 ms lcd mönitörümde fifada özelilkle 2007-2006 oyunuda dahil hayalet görüntü alıyorum gölgeleme yapıyor topu ileri attığımda yada pas verdiğimde bariz ortaya çıkıyor.Pes oyunun fifadan çok daha az ghost yapıyor.need for speed başka oyunlara
sorun yok.mönitörü başka pc bağladım aynı.Yeni driver lerı elbette kurdum arkadaşlar.dvi kullanıyorum d-sub kullandım aynı.nvidia ayarları hakkında bilgisi olanlar örn.lcd dvi kullanan arkadaşlar nvida 4 seçenek ayarını açmazsa pes oyununda çizgi geçiyor. Bilgisi olandan yardım istiyorum...
Not:Oyunu bende hiç oynayamıyorum demiyorum özellikle 8 ms olan arkadaşlar ben 2 -3 arkadaşımda oynadım onlarda da
aynı sorun var gibi .oyunu dalıp grafikleri unutmayın bi dikkatli bakın topu ileeri attığınızda adamlarınıza..
Saygılar