sakkanz demoda demo expanderdaki wide screen kutucuğunu işaretleyince adamlar basık çıkmıyodu mis gibi oynanıyodu oyun wide çözünürlükte. demekkiş yapılıyo. oyun için kim yapabilir bunu?