arkadaşım sen çim programı vermiştin multispeed extra adında data içidndeki dosyalrı deiştiriyorduk flan,işte onu yükledim herşey yolunda her stad için gerçekten güzel çimler olmuş ama biri hariç şükrüsaraçoğlu,stada giriyorum beni windows masaüstüne atıyor deli oldum ya her stadta çalışıyo bi tek burda yok bide bende öyle yama hataları pek olmaz çünkü hata yapmam pek neyin nereye kopyalanacağını nereye taşınacağını iyi bilirim,şaşılacak bir durum ilkönce dedim beşiktaşında aynısını yapar onda çalıştı bir tek fb stadı çıkmıyo,acaba nedir problem bana yardımcı olurmusun acaba...teşekkürler...