PetRe Orjinal Mesajı Yazan: ozay18 arkadaşlar oyuna girdiğim zaman saha bu şekilde gözüküyor bunu neden yapar acaba?? lınk çıkmamış
Carizmatik arkadaşım o resmi burada göztermek için çok uğraştım ama bir olmadı ama oradaki x işaretine tıkladığın zaman resim karşına çıkar emin ol bundan....!
ermiss çok ilginç bişelerde yazıor sahanın üstünde peki hiç bi yama yükledinmi oyuna yani oyun orjinalmi
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: ozay18 arkadaşım o resmi burada göztermek için çok uğraştım ama bir olmadı ama oradaki x işaretine tıkladığın zaman resim karşına çıkar emin ol bundan....! sahanın üstünde garip garip yazılar var hakkaten ilginç
Carizmatik Orjinal Mesajı Yazan: ermiss çok ilginç bişelerde yazıor sahanın üstünde peki hiç bi yama yükledinmi oyuna yani oyun orjinalmi ewet sahada birtakım yazılar var bu her maçta bu şekilde oluyor. oyuna daha önce çim yaması yüklemiştim ondan dolayı olabilirmi acaba?
crimsontears Orjinal Mesajı Yazan: ermiss çok ilginç bişelerde yazıor sahanın üstünde peki hiç bi yama yükledinmi oyuna yani oyun orjinalmi texture missing yazıyor bilindik olay
Carizmatik Orjinal Mesajı Yazan: crimsontears Orjinal Mesajı Yazan: ermiss çok ilginç bişelerde yazıor sahanın üstünde peki hiç bi yama yükledinmi oyuna yani oyun orjinalmi texture missing yazıyor bilindik olay Arkadaşım peki bunun bir çaresi yokmu yoksa oyunu en baştan mı yüklemem gerekiyor bana bir yardımcı olun lütfen:-(
Kokane Eger cim yamasinin Uninstall'i yoksa, dosya ismini bilyosan CD'den kopyala. Bilmiyosan Fifayi yeniden kurmaktan baska care yok.
Carizmatik arkadşalr hepinize tşk ederim ben oyunu silip yeniden yükledim sorun ortadan kaltı, ama yinede yardımlarınızdan dolayı hepinize tek tek tşk ederim