ufoskop senin takım kimki ya 3. lig takımımı yönetiyom kimseyi alamıyon:F bunu ben gsye bile alabiliyom 14 trilyon fiyatı..
MiLiTo iyi bi defans oyuncusu lazim dc udinese den felipe yi aldim ama yanina biri daha lazim bu bjk dekiler cok kotu yaw
ginobili vanden borre;cabral;givet;luizao;ratinho; dani alves ve ozellikle tavsiyem cok genc ve super olan schmoller
jengis Orjinal Mesajı Yazan: ginobili kardes soso deilmis adamin adi jose sosa bi de boyle arat istersen eyvalla kardes yenı gordum denıcem
Batugol73 Waaay Evet oyuncularının fiyatları 2.ligde olduklarından dolayı düşük bende bayaa canlarını yaktım :D
bu hesabi silin Aranızda hiç türk takımı yöneten yokmu bildiğiniz gibi yabancı sınırı var türklerde isterseniz biraz ona göre de oyuncu isimleri verelim mesela benim bildiklerim; Mehmet Nas Güngör Öztürk Kennedy Bakırcıoğlu
Logan eğer paranız warsa "david villa" yı alın.ben tek forwet oynatıyorum we adam tam bi gol makinesi.
Shevchenko şimdi neye göre en iyi oyuncu? defans farklı, forvet farklı olması lazım ama bana göre şu anlık en iyi oyuncu pablo vitti,tsl'de ise rize'de forvet var bi tane adını hatırlayamadım sloven uyruklu..32 maçta 27 gol attı ve kral oldu
ginobili Alessandro Azevedo Evandro Roncatto bu adamlarida bulamadim baylar bide full huge oynuyorum sorun isim yazilisi olmassin
MURATGS_735 BENCE EN İYİ OYUNCU CARLOS TEVEZ , HENRY , JUNİNHO ,TORSTEN FRİNGS , KERLON , CELSİNHO , ANDERSON (PORTO), TİM BOROWSKİ VE CRİSTİANO RONALDO'DUR... VE ARKADAŞA CEVAP VEREYİM PORCELLİS BREZİLYANIN İNTERNACİONAL TAKIMINDA OYNAMAKTADIR...