ya aynı sorun bende de oluyordu. ben şey yaptım başlata gel ordan calıştır a gel calıştır kutusuna msconfig yaz ordan sistemin calışan dosyaları cıkıyor . ordan hizmetler e gel ordan tak ve kullan kutucugunu gel onu iptal et . ama bunu yapınca pc deki bütün ses gidiyor ama oyun calışıyor. benim pc de sorun olmadı. belki senin pc de sorun olabilir eger sorun olursa hiç bi sey kabul etmem :) bu arada bütün tak kullan alletleride direk calışmıyor cd sürücüsünden tanıtman gerekiyor