Arkadaşlar,Fifa 07 oyununu ilk aldığımda giriş sahnesi vardı ancak oyun ayarlarıyla oynadım ve giriş sahnesi yok oldu.Oyun ayarlarına giriyorum ama giriş sahnesi ile ilgili birşey bulamıyorum.Buna cevap yazın.Birde Fifa 07'de en iyi kamera hangisidir?Yükseklik ile yakınlığı belirticek şekilde cevap verin.