gurayerdem patchi indirmeye basladım..şimdiden emegine saglık... bide sana bi pm attım.. ilgilenip cevap yazarsan sevinirim.
JacKSpaRoW Orjinal Mesajı Yazan: gurayerdem patchi indirmeye basladım..şimdiden emegine saglık... bide sana bi pm attım.. ilgilenip cevap yazarsan sevinirim. pm ne cevap attım ilgin için teşşekürler.
cagrinho10 yaa turkce yamasini koyma ihtimalin warmi koyarsan cok iyi olur(fm 2006 nin yamasi olduunu bliorum yukledm onu ama olmadi)
cagrinho10 beni okuda yazan hersei yaptim ama gene olmadi oyuna grdkten sonra flewion(right) yaptm sonra gene deistrdim load game yaptim olmadi
JacKSpaRoW umarım kendi kullandğın skinde oyuncu resimlerini göster işaretlidir birde bunu silmezsen o kullandğın skinde göstermez C:\Documents and Settings\xxxx\Application Data sekmesindeki Sports Interactive