Başlıktaki gibi bunun yolunu buldum arkadaşlar ilk olarak oynayacağımız ligi seçiyoruz.Oynayacağımız ligden istemediğimiz bir takımın üstüne gelip Add/Replace Team diyoruz.Ve karşınıza Rest Of Worldde kendi yaptığınız takımlar çıkıyor.Ve takımınızı seçiyorsunuz sonra takımınızın üstüne gelip UserCPU diyorsunuz.Ve oynamaya başlıyorsunuz.