Daha önce ..fifa2005 çıktığındaydı galiba.. bu sorunu yaşayan çok olmuştu. Benim başıma yeni geldi. Ama aradım çözümü bulamadım. Benim evimde iki bilgisayar var. pcde bütün fifalar gayet güzel çalışırken laptopda fifa 2005-2006-2007 normalden acaip hızlı çalışıyor. Oyun ayarlarıyla falan alakalı bi durum değil bu. Ordan slow yapınca fln düzelmio. Hatırladıım kadarıyla ekran kartıyla ilgiliydi. Ama düzelmesi için napmam gerektiğini bilmiorm. Sadece fifada da başka bazı oyunlarda da yapıo aynı şeyi. Bi yol gösterin Allah rızası için :)