arkadaşlar belki çok komik olcak ama oyunda bazı maçlarda oyuncu değiştiremiyorum.
menüden tema management'a girmek istediğimde (you must control a team.....)falan filan yazıyo ve team management'ı açmıyo.
Bu sorunu bi tek ben mi yaşıyorum yardım lütfen...