NeFaKo serbest vuruşlarda z tuşuna basıp adam çağırıyoruz.o adama nasıl kullandırtacağız?serbest vuruşların daha değişik yöntemleri nelerdir?
cesar ben sana %100 gol yolu söliyim.köşede kaleyi gör uzaklığına göre şutu ayarla ve yukarı tuşuna bas.walla kim olsa atıo