Arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Ben bayadır fifa oynamıyordum. 2007'aldım hoşuma gitti. Yalnız bir sorunum var. Ben şimdi yeni bir lige başladığımda sadece lig maçları oynayabiliyorum yani şampiyonlar ligi ve türkiye ligi ise türkiye kupası maçlarını oynayamıyorum. Önceki fifalarda vardı böle bi özellik bu oyunda yok mu??
Birde şampiyon olmama rağmen yeni sezona başlayamıyorum neden??