paylaşılan klasörünüz yoksa kimse giremiyor. +Kesin çözüm istiyorsanız:
*Hamachi yi pc nizden kaldırın
*Yeniden kurun
*kurulumda windows un dosya paylaşım özelliğinin kullanılıp kullanılmayacapını soran yeri okuyun ona göre aşağıdaki kutucuğu tıklayın yada tıklamayın
*son olarak bi daha bu konuda soru gelmez herhalde