Orjinal Mesajı Yazan: devotee
Sormak istedigim birsey var. Odemeyi online veya kargodan yapmaktansa, bu formalari stok ettiginiz yere gidip, parayi nakit olarak direk verip alamiyor muyuz?
Formaları stok ettiğimiz yer yurtdışı olduğu için oradan nakit olarak almanız mümkün değil. Yurtdışındaki bir fabrikadan getittiriyoruz formaları.
Porto forması mevcut (isimsiz ve bazı futbolcular). Ancak 7 - Quaresma olup olmadığını stoklara sordurmam gerekiyor. forma@egowich.com'dan görüşebiliriz.