Arkada$Lar Hepinize SeLamLar..
Bir kac fikrim war onLarI size sunmak istiyorum..Belki bu fikirLeri Moderatör arkada$Lar begenir we oyunLarImIz daha zewkLi 1haLe geLebiLir..
ÖnceLikLe $unu söylemek istiyorum.. 3/4 Gündür Fifa 07'de MenajerLik oynuyorum..Mac yapmaya ba$LayInca Stada bakIyorum örnegin Ecc'de tribünLerin yarIsI bo$..
Hani $öyLe dü$ünüLse we MaçLarI KazandIkça Seyirci oranI artsa tribünde MaçLarI kaybedince tribündeki Seyirci sayIsI azaLsa..$ampiyonLar Ligi MacLarInda gene artsa fuLL'e yakIn seyirci oLsa Uefa aynen..Lig macLarInda anadoLu takImLarI iLe yapILan macLarda gelen seyirci gene azalsa..Aynen gerçekteki gibi..daha güzeL oLacagInI dü$ünüyorum..
Ayrıca Size 1sorum oLucak acaba Sizdedemi böyLe. ? Ben $ampiyonLar Ligi finaLini Dünya kupasI finaLinin oynandIgI stadda oynuyorum.. Seyirci SesLeri war ama Seyirci yok Stad bombo$.. Sizdedemi böyLe..
Hepinize SeLamLar sewgiLer..BayramInIz Mübarek oLsun..