RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: ademirler ya bu oyunda üstteki büyük logolar çıkmıyo çubuklu klasik logo duruyo bu sizde de aynımı bendede yok o büyük logolar.. bi kaç ss de gördüm paylaşsalar güzel olucak..
ggumus impala64 logoları başka bi yere upload edebilirmisin? bende %100 oluyo ama indirme tamamlanmıyo dolayısıyla logolarıda yükleyemiyorum sana zahmet bidaha upload ediver şunları
impala64 http://rapidshare.com/files/1067542/impala_64.rar.html arkdşm birs gç oldu ama kusura bakma...