Arkadaşlar önce gösterdiğiniz ilgiye teşekkürler. Bazı meselelere açıklık getireyim.
TRANSFERDE 2 KAT PARA GİTMESİ: Bunun PAKET 2.0 ile hiç bir alakası YOKTUR! Sorun 7.01 i yükleyip crack yapmayan yada 7.01 ile oynamaya çalışan arkadaşlardan kaynaklanmaktadır.
7.01 İLE UYUM MESELESİ: Arkadaşlar 7.01'in kendisi oyun ile uyumlu değil. Bu yamanın uyumlu olması imkansız!
TAVSİYE: 7.01'i kesinlikle yüklememenizi tavsiye ederim. 7.01 (ŞAŞIRTICI AMA) FM2007 ile uyumlu değil. Birçok konuda sorun yaratıyor. Düzelttiği tek şey ise editör. Ayrıca yüklendiğinde CRACK istiyor.
Son bir not:Arkadaşlar eleştirileriniz olumlu yada olumsuz olabilir, önemli olan yapıcı olması. Bunun için birbirinizin yorumları hakkında yorum yapmanıza gerek yok diye düşünüyorum.
BİR BİLGİ: Çok büyük bir ihtimalle 7.01 ile uyumlu PAKET 2.1 i çıkacak. (merak etmeyin)
KEYİFLİ OYUNLAR
***intern***