Orjinal Mesajı Yazan: 10__uLtRaDoGuS__10
ya baba iide ne zaman cikacakki ???
oyun cikti cikali adam akilli bi patch ciksin die oyuna baslamiorum walla...
cok komiksiniz, daha patch 1.0in cikali kac gün oldu, hemen yeni patchler bekliyorsunuz..
ben herhangi bir patch kullanmadan oynuyorum, yinede zevkli.. patche ne gerek var ki..
ama yinede bu patchi büyük sabirsizlikla bekliyorum, intern senin patchlerin hepsi süper, ellerine yüregine saglik arkadasim, böyle devam et, seni cok seviyoruz, ne yazik ki bunlar hep sözlerle bitiyor, keske karsiliginda bizde birseyler yapabilsek.. o kadar zaman harciyorsun, yinede begenmeyenler var iste.. emege saygi göstermeyenler..