ua_ufuk Arkadaşlar 16 takımlık falan 4 gruplu bi turnuva düzenleyelim Güzel olurdu değilmi... Benim Takımım Barcelona Kimler katılır
_TaYFo_ Scn'nin resmi Fifa07 turnuvası zaten düzenlenecek.Eğer kendi düzenlemek istediğin bir turnuva varsa diğer turnuvalar alt forum başlığındaki fifa bölümünden düzenleyebilirsin
_FT_9 tayfo abi scn nin yapacağı turnuvaya beni şimdiden yazın GS ile ayrıca bu turnuada Lan dan yapıcaz dimi yani online olarak
CrossOver valla tayfo başlasın artık turnuva.daha önce hiç turnuvaya girmemiştim ama bu sene benide aranızda görüceksiniz:p
Peshayat Beyler ben bişey farkına vardım HAMAÇİ oyunu yavaşlatıyo Yenim ederim İP den oynuyorum artıkt
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare Turnuvada Orji oyun şart deyil deyilmi yok şart değil.öyle olsa zaten kaç kişi katılır ki:)
_TaYFo_ Turnuvayla ilgili olarak Neo_ ile konuştuk geçenlerde,yakın bir zamanda düzenlenecek,siz o arada kendinizi geliştirmeye devam edin,birbirinizle hazırlık maçları yapın,turnuva çok çetin geçecektir;)