Evet arkadaşlar bende sizler gibi kafayı yiyordum face ekliyememekten.Eklemeyi beceripte oyundan cıkmaktan.
Ve en sonunda bütün uğraşılarım sonucunda başardım.Nasıl mı?
Hemen anlatayım.
İlk başta "Ekinci" kardeşimize şükranlarımı sunuyorum.Bu yönteme başvurmama yardımcı olduğu için.
Ekinci kardeşimiz face aktarma videosu diye bi video yayınlamıştı gecen gün.
Söylediklerinin hepsini hiç bir değişiklik yapmadan uygulayın arkadaşlar.
Gelelim olayın püf noktasına....
Olayın püf noktası facelerin "t21..." le başlayan dosyalarındaki yüz resimlerinin boyutlarında.
Bu resimlerin boyutları 512*256 arkadaşlar.
Sorun bu boyutlardaki dosyalarda.
Ben bu boyuttaki resimleri küçülttüm,256*128 yaptım.Yani aynen orjinal fifadaki yüzlerin boyutuna getirdim.Bütün faceleri böyle yaptım ve zdata_40.big diye bi dosya oluşturup onun içine attım Ekinci kardeşimizin dediği gibi.Hemde sadece bi oyuncunun kini değil,elimdeki bütün oyuncuların yüzlerini.
Umarım olayın esprisini anlamışsınızdır.
Ben oynuyorum şu anda sabahtan beri hiç bi sorun vermedi.Bütün oyuncularda,bütün takımlarda denedim hiç bi sorun yok.