utku1586 yaw bende antrenman modda antremanın türü değişmiyo tür yerine tıklayınca bişiler diyo o bölümü girilmiyo anlıycağınız sadece 11-11 maç oynayabiliyorum serbest v kornel fln yapamıyorum
SkyJacker. antrenmana girince pc ye bağlı olan gamepad inizi çıkarın öyle deneyin.daha sonra tekrar takarsınız.
CrossOver yok onla alakası yok.hatta çözümünü söleyim çok şaşıracaksınız. şimdi sen mause ile tıklamaya çalışıyosun.oda bunu kabul etmiyo:Düstüne gel seçeneğin enter tuşuna bas hallolsun:)
SkyJacker. Orjinal Mesajı Yazan: CrossOver yok onla alakası yok.hatta çözümünü söleyim çok şaşıracaksınız. şimdi sen mause ile tıklamaya çalışıyosun.oda bunu kabul etmiyo:Düstüne gel seçeneğin enter tuşuna bas hallolsun:) ilginç:)